Update systemu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jun 11 23:47:58 CEST 2007

Jan Pechanec napsal/wrote, On 06/11/07 23:16:
> 	hodne casto vysvetluju lidem, proc nemuzou vzit treba
> libcrypto.0.9.8 a prejmenovat ji na libcrypto.0.9.7.

	S OpenSSL se mi vaze vzpominka na jiny zpackany update - konkretne
prechod ze systemoveho OpenSSL 0.9.7 na portovy 0.9.8.

	Program zavisel na dvou knihovnach. Obe z portu. Jeden port byl
aktualizovany a jeho knihovna dale zavisela na libcrypto.so.4 (OpenSSL
0.9.8). Druhy port zustal neaktualizovany (zapomel jsem na nej,
respektive, osalamoval provereni, ze taky zavisi na OpenSSL) a jeho
knihovna tak zavisela na libcrypto.so.3 (OpenSSL 0.9.7).

	Vysledek ? Nahodne chyby pri verifikaci korektnich podpisu, obcasne
pady cele aplikace, skoro tyden prace hledani problemu.

	Ja si rozhodne priste cas usetrim tak, ze casem setrit nebudu.

	Your mileage may vary.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz