Update systemu

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Mon Jun 11 19:55:08 CEST 2007

On Mon, Jun 11, 2007 at 07:50:39PM +0200, Roman Divacky wrote:

> to je blbost dane... pokud by se menilo ABI tak nemuze pomoct ani rekompilace, no ne?

tak mne napadlo ze existuje pripad kdy to smysl dava.. kdyby ta ISV aplikace vedela
o tech zmenach ve fbsd a nejak by je v compile-time detekovala. nicmene neda se
ocekavat ze by 1) aplikace tusila o fbsd :) 2) tusila by co bude ve fbsd ktere vyslo
az pote co vysla ta aplikace...

taky je vam vsem takovy horko? ;)