pripojeni velkeho USB disku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jun 11 13:16:22 CEST 2007

Jan Spatka napsal/wrote, On 06/11/07 10:01:
> Poradte mi prosim ještě jednou. Jak by mel spravne vypadat radek ve /etc/fstab pro pripojeni tohoto disku.
>
> Když jsem zkusil toto:
>
> /dev/da0s1             /usbdrive       msdos   rw              0       3
>
> tak mi to při mountovani tohoto disku zamrzlo a systém automaticky presel do jednouzivatelskeho rezimu

	No, asi to pritom ale neco napsalo. To by mohlo napovedet, v cem je
problem.

> Pritom kdyz se pokousim mapovat disk po restartu tak mi bez problemu funguje toto:
> mount_msdosfs /dev/da0s1 /usbdrive

	Pro ucely tohoto ladeni je lepsi volat

mount /usbdrive

	To totiz radek fstabu pouzije - a melo by to tedy pripadne vyjadrit
nespokojenost. Je to zpusob, jak vyzkouset fstab po editaci bez restartu
- test restartem, pokud se nepovede, ma pri vzdalene sprave opravdu
neprijemne nasledky ...

	Kdyz tak ale na to koukam jeste jednou, cely problem bude asi v tom, ze
msdosfs (mount_msdosfs) a msdos (radka fstabu) neni totez slovo.

	Jinak by me ale potesilo, kdybys priste ve svych prispevcich
respektoval pravidla konference ohledne quotingu, kdyz uz ti jejich
respektovani nediktuje ohleduplnost vuci prijemcum. Diky.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz