pripojeni velkeho USB disku

Jan Spatka J.Spatka at dhi.cz
Mon Jun 11 10:01:15 CEST 2007

Poradte mi prosim ještě jednou. Jak by mel spravne vypadat radek ve /etc/fstab pro pripojeni tohoto disku.

Když jsem zkusil toto:

/dev/da0s1             /usbdrive       msdos   rw              0       3

tak mi to při mountovani tohoto disku zamrzlo a systém automaticky presel do jednouzivatelskeho rezimu, takze jsem musel utikat domu, hledat nekde nejaky monitor a klavesnici a cely proces opakovat lokalne. Udelsal jsem i několik dalsich pokusu s ruznymi variacemi, ale vždy se stejnym vysledkem.

Pritom kdyz se pokousim mapovat disk po restartu tak mi bez problemu funguje toto:

mount_msdosfs /dev/da0s1 /usbdrive

Mate někdo napad kde zase delam chybu?

Dik Honza