[OT]: matersky jazyk fbsd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 5 14:09:14 CEST 2007

Roman Divacky napsal/wrote, On 06/05/07 12:51:

> tyve dane.. kolik je ti let? :-D

	Ne, u toho jsem opravdu nebyl. Jak uz tu padlo,je to znama historka. V
ty dobe jsem sel do prvni tridy a prvni kontakt s pocitacema jsem
absolvoval az o osm let pozdeji ...

	Pravda ovsem je, ze na rozdil od tebe jsem jeste na pocitaci zhruba te
tridy o kterem je rec, pracoval ;-)

	Dovedes si predstavit, ze tehdejsi pocitac startoval z uplne cisty
pameti a operator pomoci tlacitek ovladajich adresni a datovou sbernici
proste namackal do pameti prvnich sest bajtu, pak teprve spustil
procesor - a tech sest bajtu stacilo na natazeni prvniho bloku dat z
prvni pasky, coz byl uz slozitejsi zavadec a takhle se to postupne
rozjelo ? Jo, to byly casy ;-)

	No, ale to uz sem fakt nepatri ... ;-(

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz