handbook, info, PC-BSD

piftik piftik at yhman.tnuni.sk
Tue Jun 5 11:09:20 CEST 2007

On Mon, 4 Jun 2007 21:32:47 +0200, Juraj [WINDOWS-1252?]Bú� wrote

> Islo mi o to, ci sa da po nainstalovani PC-BSD prejst na FreeBSD bez
> nutnosti instalacie FreeBSD nanovo. To PC-BSD preto, aby som videl,
>  co mozem od systemu ocakavat, prezrel configuraky a pod.

Zjednodusene povedane, pc-bsd JE freebsd s doinstalovanymi balikmi pre pracu
na desktope (X, KDE, GNOME, web browser a dalsie). Tzn. ak si nainstalujes
pc-bsd, uz mas plnohodnotne freebsd. Takze otazka, ci mozes prejst z pc-bsd na
freebsd, je irelevantna (uf, asi vela pozeram Matloka).

PiFtiK