handbook, info, PC-BSD

Juraj Búš juraj at bitbait.sk
Mon Jun 4 21:32:47 CEST 2007

On Monday 04 June 2007 20:31:37 Dan Lukes wrote:

> 	To je velmi osidna otazka. Co myslime terminem "kompatibilni" ? Ze maji
> stejny filesystem ? To ma, mam dojem, i OpenBSD. Ze lze aplikaci z
> jednoho spustit na druhem ? Na vhodne nastavenem FreeBSD mohu spoustet
> aplikace z Linuxu a ovladace sitovych karet mohu krast z Windows.

Islo mi o to, ci sa da po nainstalovani PC-BSD prejst na FreeBSD bez nutnosti
instalacie FreeBSD nanovo. To PC-BSD preto, aby som videl, co mozem od
systemu ocakavat, prezrel configuraky a pod.

Este by som mal dve zatial asi posledne otazky. Ako je to s kodovanim? Ma
FreeBSD problemy s UTF-8? Su nejake obmedzenia pri zdielani dat na inom FS?
Jedna sa mi konkretne o ext3.