jak resit nepritomnost 3rd party zavislosti portu?

Pav Lucistnik pav at FreeBSD.org
Mon Jun 4 15:22:48 CEST 2007

Miroslav Lachman píše v po 04. 06. 2007 v 15:15 +0200:

> No on takovou volbu sice nema, ale pokud chapu spravne ten Makefile, tak
> mu GnuPG-1 nevadi a pouzije ji misto 2.

Ne tak docela - port se uspokoji, kdyz najde binarku 'gnupg', ale uz
nezjistuje, odkud prisla, a slepe zpise zavislost, kterou ma uvedenou v
Makefile. Proto je treba tato volba - pro spravny zapis zavislosti.

> Patch to vyresi zcela, nebo bude stejne potreba mit i v tom
> SpamAssassinu moznost vyberu GnuPG-1 / 2?

Je treba mit oboji. Resp. cislo 2 neni potreba, pokud by ta volba byla
trvale nastavena (pres modry dialog OPTIONS, pres zapis v
make.conf, ...). Pokud je to WITH_ flag naspecifikovany jen v dobe
kompilace, tak je treba i tento patch.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Define universe and tell me three examples.