Upgrade na Xorg 7.2 (was: Instalace portu pro Xorg 6.9.0)

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Sun Jun 3 23:01:28 CEST 2007

> 	Ze samotneho provozu - prepinani us<->cs klavesnive nefunguje (alespon
> ne s tim konfigurakem, co to s nim fungovalo predtim) a pokdu je
> nakonfigurovano nelze se dokonce prepnout pomoci CTRL-ALT-Fx do
> textovych konzoli.

to prepinani delate jak? mne "normalne" nefunguje musim pustit "setxkbmap us" a
pak to teprve zacne fungovat

netusim jak poznat jakou mapu mam defaultne. pevne doufam ze uz nikdy v zivote
nebudu nucen cestinu pouzivat takze mi klidne poradte jak "vsecko vypnu" a nahodim
vanilla Xy. ja netusim jak na to :)

'kuju

roman