Upgrade na Xorg 7.2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 1 14:05:19 CEST 2007

Jozef Babjak napsal/wrote, On 06/01/07 13:38:

>   ^-- Krasny priklad toho, ako sa casy menia: Dan nas zoznamuje s novinkami.

	Ale houby ;-). Ja mam vetsinou novinky osahane. Nase jiskreni s
Romanem, ktere tu obcas nastava, je zpusobene tim, ze ja jsem podstatne
opatrnejsi co se tyce nasazovani novinek do produkcniho systemu (to se
rozcilim ja na nej, kdyz to tu propaguje) a nemam dojem, ze je prinosne
pomahat nasazovani novinek tim, ze se pokdu mozno nebude mluvit o jejich
nedostatcich (to se zase rozciluje on na me, kdyz to udelam ja).

	Ale to, ze nejsem nadsen z "CURRENT na kazdy server" nic nerika o tom,
co si po vecerech zkousim na svem PC doma.

	Ja bych rekl, ze vsichni tady mate vlastni hlavu - a pri obcasnem
zajiskreni mate alespon z ceho vybirat.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz