Upgrade na Xorg 7.2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 1 13:46:00 CEST 2007

Jozef Babjak napsal/wrote, On 06/01/07 13:34:
> Aj v case absolutnej necinosti Xorg "zerie" cca 3% Cpu

	K tomu se ja pridat nemuzu. U me je to cista nula. Tedy, samozrejme,
kdyz se prepnu do textove konzole a na 'top' se divam tam.

	Takze to bude zatez vyvolana nejakou aplikaci, kterou ja nemam. To
jeste neznamena, ze nejde o zmenu chovani v souvislosti s upgradem
(obzvlast pokdu rpedchozi verze tuhle zatez negenerovala), ale je
zrejme, ze to nelze Xorg pripsat uplne jednoznacne a jednoduse.

	Ono KDE je taky pekna hydra.

> Upgrade XOrg som robil za plnej prevadzky svojho desktopu

> neskor uplne odisli fonty v konsole(1) (vsade boli stvorceky); v instanciach
> konosole(1), ktore boli spustene pred upgradom, zostali fonty fungovat
> az do konca -- nastastie som mal dostatocny "pool" okien. :-)))

	Taky jsem upgrade delal v dobe, kdy Xy bezely, ale nenapadlo by me
delat to z nich. Od toho mam textove konzole. K zadnym problemum s fonty
ale nedoslo. Jen zbuchnul Seamonkey.

	Ale nemyslim, ze je korektni pozadovat spolehlivou funkci v prubehu
upgrade beziciho systemu.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz