Upgrade na Xorg 7.2 (was: Instalace portu pro Xorg 6.9.0)

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Fri Jun 1 13:34:18 CEST 2007

> 	Jinak mohu poslouzit prvnimi dojmy (nikoliv vsak vysledky exaktnich
> mereni) z upgradu na Xorg 7.2

  ^-- Mozem sa pridat. Nijake exaktne merania ani nie su potrebne aby som
vedel, ze nieco v 7.2 nie je celkom v poriadku. Aj v case absolutnej
necinosti Xorg "zerie" cca 3% Cpu, v SystemGuard applete v KDE vidim
permanentne cca 20% zataze, riadok "CPU States" v top(1) v case, ked
som nalogovany v KDE a nerobim nic nepretrzite ukazuje priblizne
tieto hodnoty:

CPU states: 26.1% user,  0.0% nice,  2.3% system,  0.0% interrupt, 71.6% idle

> 	Samotny upgrade je celkem bez problemu, pokdu se dodrzi postup popsany
> v 'UPDATING'. Jediny hacek snad muze byt varovani, ze se'to nepovede'

  ^-- Trochu som bojoval s tym, ze kym som bol prihlaseny v KDE,
stale sa mi v /usr/X11R6/etc/settings/ vytvaral nejaky qt lock subor;
tak som ho nechal v sucke mazat, kym zbehol ten skript.

Upgrade XOrg som robil za plnej prevadzky svojho desktopu; predsalen
si niekolkohodinovu odstavku v praci dovolit nemozem. Hned na zaciatku
pri 'portupgrade -Rf libXft' sa mi rozbili fonty v niekolkych aplikaciach,
neskor uplne odisli fonty v konsole(1) (vsade boli stvorceky); v instanciach
konosole(1), ktore boli spustene pred upgradom, zostali fonty fungovat
az do konca -- nastastie som mal dostatocny "pool" okien. :-))) xterm
fungoval bez problemov aj pocas upgradu. tsclient(1) pocas upgradu
coredumpoval.

Po upgrade som si musel vygenerovat novy xorg.conf.

Okrem vyssie uvedeneho problemu s permenennou pracou cpu uz vlastne
ziadnu zmenu suvisiacu z xorg nepozorujem.

J.