dummynet - bez problemu, jen otazka

Jozef Drahovsky FreeBSDcz at jozef.drahovsky.sk
Thu May 31 13:16:52 CEST 2007

Pouzival som dummynet pre selektivne rozdelenie pasma pristupu na
internet asi pre 200 uzivatelov,
rozdelenych v 20 frontach. (po oddeleniach)  Server bol navyse aj
mailrelay a malo zatazeny web.
Z praktickeho hladiska je si dobre spustit top a vsetkym rozposlat spam
na tahanie videa a podobne.
Ked procesor zostane aspon v 50% idle,  tak mozes byt spokojny.
Zaver: Maximalne zatazenie da sa zistit asi len experimentalne v
realnych podmienkach.
Jozef