dummynet - bez problemu, jen otazka

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri May 25 19:21:06 CEST 2007

Jirka Veselsky napsal/wrote, On 05/25/07 16:37:
> Mam pouze otazky na ty administratory, kteri pouzivaji freebsd jako router s ipfw - dummynetem.
>
> Ma dummynet nejaky limit?

"Dvě věci na světě jsou nekonečné - vesmír a lidská hloupost!
I když s tím vesmírem si nejsem tak úplně jist"!
[ Albert Einstein ]

	Takze, pokud lze verit teto autorite, dummynet limit ma.

	Presne vycisleni je ale velmi slozita. Pochybuju, ze nekdo bude mit
komplexnejsi prehled o zavislosti zatizeni procesoru na poctu front -
ktere navic zavisi dal od realneho zatizeni. Obdobne to plati pro pamet.

	Mozna by stalo zato trochu otazku omezit a popsat alespon zhruba
planovane nasazeni. Pak by se mohl ozvat nekdo, kdo ma alespon radove
podobnou sit s konkretnejsimi odpovedmi ...

					Dan

  -----

--
Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz