6.2-RELEASE-p5 na Dell Latitude LS - power management

Jan Stary hans at stare.cz
Thu May 24 12:42:40 CEST 2007

Zdravim,

rozchodil jsem na svem notebooku Dell Latitude LS power-management
skrze APM (tj: modul apm loadujici se pri bootu, bezici apmd,
automaticke economy/performance podle toh, zda jedu na baterku,
i suspend suspenduje).

Co me mate, je defaultni konfigurak apmd.conf: obsahuje veci,
o kterych se apmd(8) nikterak nezminujem jako napr.

	apm_battery 5% discharging {
		exec "logger -p user.emerg battery status critical!";
		exec "echo T250L8CE-GE-C >/dev/speaker";
	}

Zjevny umyslem je provest neco pri vybiti baterie na 5%
- nicmene nic takoveho se nestane. Ostatne zdrojak
/usr/src/usr.sbin/apmd/apmdlex.l

Zda se mi tedy, ze dokumentace je pozadu za defaultnim konfigurakem.

Dari se nekomu provozovat APM vcetne toho, aby skrze apmd.conf rekl
i to, co se ma stat pri vybiti baterie na 5% (napriklad)? Ja ted pouzivam

	apm_event BATTERYLOW {
        	exec "logger -p user.emerg battery low - emergency suspend";
	        #exec "echo T250L16B+BA+AG+GF+FED+DC+CC >/dev/speaker";
		exec "apm -z";
	}

pricemz BATTERYLOW je event zmineny v apmd(8) - nicmene nevi
nekdo, co presne BATTERYLOW znamena?

	Diky

		H.

PS: Ziju v dojmu, ze APM se jiz povazuje za prekonane,
a lepsi je pouzit ACPI. O tim pozdeji.