IPWireless 3G

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Tue May 22 15:47:39 CEST 2007

On Tue, May 22, 2007 at 03:40:55PM +0200, Igor Cerny wrote:
> Dobry den,
> nejsem zbehli v programovani a uz vubec modulu jadra. Proto prosim omluvte muj
> dotaz pokud je uplne hloupi.
>
> Mam PCMCIA kartu pro pripojeni internetu 4G T-mobile. V nasledujicim odkazu jsem
> nasel zdrojaky vyrobce modulu jadra pro linux.
>
> http://t-mobile.cz/Web/ClientFunction.DownloadFile.axd?FileID=2f0a8bc5-b60d-406a-8dde-8b002706799a
>
> Otazka zni je-li vubec realny prepis pro FreeBSD, a pripadne najde-ji se takovy
> dobrovolnik. Jsem ochoten pripadne zasponzorovat dotycnou osobu.

no.. muzes zkusit ten framework co ma Luigi Rizzo pro linuxove drivery (a tohle vypada
ze by jit naportovat mohlo jit) popr. poslat mail na takove ty skolni mailing listy
kde se nabizi praci (moje fakulta aspon takovy ma) ze nabizis XYZ penez za port.

narocnost toho portu odhaduju na 2-3 tydny pro nekoho kdo si s kernelem uz hral

treti moznost je napsat na nejaky fajny mailing list ze bys to chtel portovat a cekat
jestli se toho nekdo ujme

tak ci tak -hodne stesti :)

roman