zmena oznacovania diskov

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Mon May 14 12:02:50 CEST 2007

> 	Zaverecny 'for' cyklus v g_label_msdosfs_taste a g_label_iso9660_taste
> je taky zcela evidentne chybne napsany, kdyz pocita, ze retezec 'label'
> je na zacatku naplneny nulami, coz neni.

dane, sorry ze to reknu hnusne ale myslim ze bys mohl prestat komentovat veci
kterym nerozumis. neni nic spatneho na tom nerozumet uplne vsemu nicmene ty
si to asi pripustit nedokazes.

nerikam ze fbsd je genialni atd. ale to jak o tom referujes ty je uz trosku moc.

konkretne to co tady pises je blbost.. na zacatku g_label_msdosfs_taste() se ten
"label" nuluje a tudiz to cos napsal je blbost. viz:

static void
g_label_msdosfs_taste(struct g_consumer *cp, char *label, size_t size)
{

[snip]

   bzero(label, size);

kazdy si toho muze nevsimnout ale sirit poplasne zpravy o tom jak cokoliv jinehonez 4.x je zoufale bugove a spatne atd. mi prijde uz trosku neslusne ;(

omlouvam se za ton ale mam pocit ze tohle proste neni fer a spravne

roman