zmena oznacovania diskov

Martin Bily bily at fel.cvut.cz
Sun May 13 21:59:40 CEST 2007

Kdysi jsem chtel, aby scsi disky (na jedine scsi sbernici serveru ) mely
v systemu vzdy oznaceni odpovidajici svemu scsi id. Dopatral jsem se k
souboru /boot/device.hints, do ktereho jsem pridal

hint.da.0.target="0"
hint.da.1.target="1"
atd atd

V manualove strance k device.hints se zminuji i treba adresy portu a
cisla preruseni. Mozna by se podobnym stylem mohl resit i Vas problem.

Martin Bily