zmena oznacovania diskov

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Sun May 13 16:52:15 CEST 2007

Dobry den prajem

  Mam jednu otazocku. Na servri s dvoma lokalnymi diskami SCSI U320 v
mirrore, mam diskove pole, ktore je pripojene cez FC adapter. Tento
adapter je podporovany a diskove pole je tiez skonfigurovane tak, aby to
slo. Ono to aj ide.
Problem nastava vtedy ak je FC link aktivny aj pri boote systemu.
Sytem vtedy deteluje prvy LUN na FC ako da0 a to je celkom naprd,
pretoze to je za "normalnych" okolnosti  bootovaci lokalny disk ...

Existuje prosim moznost, aby som povedal isp zariadeniu aby vsetky da
zariadenia boli napr. da3 a vyssie?

Ano, je tu moznost loadovat driver ako modul po boote, no to sa mi zda
byt trochu pritiahnute za vlasy.

Dakujem

		PeSe

  PeSe