Freebsd a Ultra mobilny notebook

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed May 9 12:21:44 CEST 2007

Pavel Kapralik píše v St 09. 05. 2007 v 11:57 +0200:
> Rozmyslam na HP nc2400/nc4400, IBM X60s alebo DELL Latitude D420.

HP: posledni HPcka se sypou a nejak me odradily od dalsich nakupu

IBM: V podstate solidni NB, trosku se mi nelibi zmeny, ktere zacalo
LENOVO do thinkpadu aplikovat

DELL: po D420 jsem pokukoval hodne dlouho. Jednak se mi libi, druhak
cenove je na tom ponekud lepe a co se tyce kvality, tak mi Dell vcelku
vyhovoval. Je potreba si vybrat podporovanou WiFi, jinak si myslim ze
nenarazite. Problem muze byt s kamerou, s cteckou chipovych karet, s
cteckou otisku prstu. Nicmene pac Dell zacina podporovat ubuntu linux,
myslim, ze se to jeste zlepsi.

Ondra