Freebsd a Ultra mobilny notebook

Pavel Kapralik stobbi at netmont.sk
Wed May 9 11:57:54 CEST 2007

Zdravim,

mate skusenosti s pouzivanim FreeBSD na Ultra mobilnych notebook-och, teda s
hmotnostou okolo 1-1.5kg a ziadnou optickou mechanikou? Potrebujem novy
notebook a kedze ho stale vlacim so sebou, rad by som nieco lahsie.
Rozmyslam na HP nc2400/nc4400, IBM X60s alebo DELL Latitude D420.

Nasiel som pekny clanok o IBM X60s a instalaciou cez PXE
(http://www.hack.org/mc/freebsd-x60.html), takze instalacia by byla schodna,
ale je dost veci, ktore nejdu, pripadne len s patch-om, napr. audio, X,
modem (no, asi nevyuzijem) a hlavne WiFi, co by som rad.

O nc2400/nc4400 a FreeBSD som toho vela nenasiel a ani o tom DELL D420. Mate
niektory z tychto notebook-ov, alebo mate tip na najaky iny, lahky notebook,
ktory je v predaji (teda nie "retired/out of order" ;) ?

Dik za info.

Pali