GEOM providers vs. consumers

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun May 6 20:54:12 CEST 2007

Roman Divacky wrote:
> geom funguje asi tak ze mas geom class1 a geom class2
>
> ktere jsou propojene tak ze:
>
> FS nebo tak neco
>   .
>  / \
>  \ /
>   .
> class1
>   .
>  / \
>  \ /
>   .
> class2

> [...]

Tohle "stohovani" v podstate chapu, ale k cemu se tedy vztahuje
"provider" v manualu a proc je to ve vypisu gmirror list oznaceno jako
consumer?
Zkratka chapu, ze na jednu stranu se to "zarizeni" bude tvarit jako
consumer a na druhou jako provider, ale porad mi neni jasna ta
nekonzistence vystupu "list" a manualu, kdyz by oboje melo pojednavat o
tom samem.

Ten tvuj "obrazek" a popis souhlasi s graid3 manualem, ale nesouhlasi s
tim vypisem "list". Pokud to chapu spravne, tak mam FS, pod nim je
graid3 a pod tim jsou zarizeni md1-md3. Takze v tom tvem obrazku bude
FS, pak class1 [graid3] a pak class2 [mdX]. Ty rikas, ze class1 [graid3]
je consumer, ale ve vypisu graid3 list je oznacen jako provider a mdX
jako consumer.

Mirek