RAID degraded a co dal?

Radek Tománek rtomanek at epark.cz
Wed May 2 14:52:33 CEST 2007

>        Soucasne disku low-level format stejne neumoznuji.

>        Nainstalovat sysutils/smartmontools a podivat se do internich statistik
>disku. Treba tam neco videt bude. A taky se takhle da spustit interni
>diagnostika.

no ja nevim, ten smart take neni 100% (take co dneska je, ze?), ale kdyz uz po necem patrat, tak bych ten disk radeji vsunul do nejakeho obecneho PC, optimalne s nejakym starsim intelovym chipsetem, bootnul bych DOS, stahnul diagnosticke utility od vyrobce disku a spustil testy. Pokud je cas, klidne to nechat bezet povicero dni. Zkusenost je ale takova, ze pokud mi vyleti disk z pole, chci tam co nejdriv nacpat novej, aby mi nahodou v mezicase, kdy intenzivne testuji, nevyletel i ten druhej. To by byl pruser... To takhle jednou pred cca 4-5 roky na jedne nejmenovane univerzite.... ale to uz je jina pohadka.

RaT.