Distribuce vykonu

Jan Dusatko jan at dusatko.org
Mon Apr 30 19:10:59 CEST 2007

> vsak ja nemluvim o zdechnuti v nasazeni :) ja mluvim o zdechnuti pri
testovani pred nasazenim :)

Martin ma pravdu, otestovat nelze vse. Na druhou stranu, pokud se rozebehne
rozume cluster a bude to splnovat pozadavky ktere mam, nestabilni platforma
nemusi byt az takovou prekazkou.
Menit platformu systemu (operacni system) se mi nechce, i kdyz je to jenom
kombinace webovych technologii atd. Moznost je samozrejme prejit na Linux,
ale to se mi nechce. Dalsi rozumnou moznosti je Solaris/Intel nebo systemy
jako jsou Windows. Ale porad je to to same.
Takze, pokud chci zustat na FreeBSD a chci se vyhnout nekterym technologiim
(NFS), musim predevsim najit filesystem, ktery bude podporovat pripojeni
vice nodu, idealne RW.

Honza