Distribuce vykonu

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Mon Apr 30 18:07:33 CEST 2007

On Mon, 30 Apr 2007, Jan Dusatko wrote:

>jineho
>tak
>
>Romane diky. ;o)
>Vim ze hodne lidi pouziva current, vim ze jede na par mistech. Sam jsem take
>udelal par podobnych veci. Ale jsou tu dva uhly pohledu - soucasne prostredi
>(stabilni) nebo current (a features), ktery uz taktez zacina byt hodne
>stabilni. Takze jak jsem rikal, shanim argumenty pro a proti. Na jednu
>stranu se mi z duvodu pohodli nechce davat -current- prave proto, ze jeste
>neni dostatecne zabehnuty, takze pravdepodobne zde bude hodne prace. Na

	jestli myslis praci to, ze najdes a fixnes bugu, tak urcite. Rozdil
je mit current na desktopu - kde nic moc nedela, nebo na masine, ktera neco
dela ale kdyz spadne tak ji proste otocis a jede to dal, anebo na masine,
ktera je _realnou_ situaci zatizena, cimz se dostane i do kodu kam jinak
nezabrousi, a ktera kdyz spadne a vezme s sebou data, tak to je pruser.

	pokud si predstavis, ze ti masina s currentem spadne a prijdes o
data, a nebudes s tim mit velky problem, tak je asi vsechno v poradku. V
opacnym pripade bych byl hodne opatrny, protoze to se ti proste muze velmi
snadno stat. Verim ze ta sance neni velka, ale porad radove vetsi nez u
release.

	vsechno je o penezich...

	h.

--