Distribuce vykonu

Jan Dusatko jan_dusatko at post.cz
Fri Apr 27 16:45:43 CEST 2007

>http://blizzard.rwic.und.edu/~nordlie/clusters/
Zajimave ....

>NFS?
Nevim, to se mi nelibi. Premyslim nad necim jinym pro souborovy pristup,
existuje souborovy system umoznujici konkurencni pristup a spravu cache ?
Zvladne to uz ZFS ?

>jaky DB engine?
MySQL, pravdepodobne to u nej zustane.

>Zajimal jsem se o tuto problematiku a zatim mi vychazi nejlepe varianta:
DAS diskove pole 4 servery Nainstalovat ESX server Vytvorit virtualni
servery dle potreb Dokoupit dalsi servery/procesory/pamet dle potreb.

>Jinak prima podpora vetsich externich diskovych poli a propracovany
clustering ve freebsd moc neni a na vasem miste bych se podival spis po
moznostech solarisu a nebo v tom horsim pripade Linuxu :-)

Solaris ano, proc ne ;o) Cutnaky nechci.