Distribuce vykonu

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Fri Apr 27 15:47:50 CEST 2007

http://blizzard.rwic.und.edu/~nordlie/clusters/

> 2) sdileny filesystem ?
NFS?

> 3) moznost distribuovane databaze ?
jaky DB engine?

Zajimal jsem se o tuto problematiku a zatim mi vychazi nejlepe varianta:
DAS diskove pole
4 servery
Nainstalovat ESX server
Vytvorit virtualni servery dle potreb
Dokoupit dalsi servery/procesory/pamet dle potreb.

vse ostatni mi prijde jako dostatecna divocina a bal bych se udrzby.

Bohuzel i tahle hracka je momentalne nad nase financni moznosti a proto
konkretni zkusenost nemam. Ale kdyz mi nekdo da $200.000 tak se
realizace rad ujmu.

Jinak prima podpora vetsich externich diskovych poli a propracovany
clustering ve freebsd moc neni a na vasem miste bych se podival spis po
moznostech solarisu a nebo v tom horsim pripade Linuxu :-)

Ondra