Pamet a fsck_ufs

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Fri Apr 27 08:57:27 CEST 2007

Ahoj vsichni,

ponekud se mi rozrostl objem zaloh na serveru (~120GB dat) a server s
1GB RAM mi neni schopen provest fsck. (FreeBSD 6.2p3)
Klasicky spusteny na odmountene datove uloziste mi pri fazi 2 hlasi
chybu, kterou jsem po googlovani pochopil jako "nedostatek pameti".
proces fsck -B -p disk projede, takze pri mount/umount neni problem, ale
bohuzel pri restartu pocitace se fsck opet marne snazi dokoncit
kontrolu/opravu, ktera trva desne dlouho a nedari se.

Naprava je jasna, pridat pamet. To mi je ale lito, pac jinak server
neresi zadne velke ulohy, takze by v 99% casu byla pamet nevyuzita.

Proto se chci zeptat, jestli fsck je schopen vytvaret tabulky i ve
swapu, pripadne jak velka pamet bude potreba pro diskovy oddil
obsahujici radove 500GB dat (at mam na chvili rezervu).

Dik za jakekoli zkusenosti v tomhle ohledu.

Ondra