Wiki na FreeBSD.cz

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Thu Apr 26 10:48:40 CEST 2007

> 	Mozna se to ale vyvine uplne nejak jinak - treba tam nakonec budou
> predevsim specificky lokalni informace - jak zaridit, aby sort tridil
> podle ceskych (slovenskych) pravidel, jak rozchodit ceskou QWERTY
> klavesnici pod Xama a podobne. Na to patrne, pres fakticky maly
> absolutni pocet, mame odborniku vic nez cela Amerika dohromady.

presne.... taky bych to videl jako wiki pro specificky ceske problemy/reseni
ohledne fbsd

rekneme ze tam budou mit kluci v praze kdy/kde bude dalsi session, jak rozchodit
ty Xka s ceskou klavesnici, kde sehnat to a to.. proste ceske (slovenske) veci

tohle smysl ma... davat tam predklady anglickych veci je pitominka rekl bych :)