instalace Trac + Apache / APR

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Apr 25 19:56:59 CEST 2007

Dan Lukes wrote:
[...]

> 	No a pak je zde treti vysvetleni - ze je v tom jeste neco uplne jineho
> ... ;-)
>
> 	Ja bych si pustil portupgrade a koukal co pise - on totiz pise co
> testuje a kde a co nadetekoval a jake jsou zavislosti. Jak je to v
> pripade portsnam, ktery pouzivas ty nevim.

"Tve prani je mi rozkazem" :o)

Zkusil jsem znovu portupgrade a vysledek jsem hodil do souboru (je to
docela dlouhe)
http://www.quip.cz/1/freebsd/misc/trac_install_dependencies.txt
[ale nic jsem tam nevykoukal - asi to nic netestuje ;)]

Na konci je i zmineny problem s hlaskou o Stale dependency a nasledny
postup meho "reseni".

Temer to vypada, ze port ma nejake zavislosti, ale vubec je nehlida a
nainstaluej se bez nich. Nelame si vubec hlavu s tim, ze ja mam db41
misto db42 a tak podobne.

Mirek