DNS

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Apr 20 12:37:57 CEST 2007

Juraj Lutter wrote:
> Je to nejaky obskurny bug bindu, uz som to videl s roznymi 8.x a 9.x
> verziami. Jedna 8.x verzia mi oproti resolveru v RELENG_6 nahodne vracia

	Zatim jsem se s tim na zadne sve siti nesetkal, takze o tom nic nevim.
Jestli to ma workaround, tak mu ho porad. Jestli ne, muzeme zkusit
nejaky hledat, ale to vyzaduje ty dumpy. A jako prvni pokus se taky da
zkusit - zadny "forward only" a resit si to sam, bez nadrazene proxy.

	Ale je mi divny, ze by to byl konfiguracne nezavisly problem, ktery by
se mi nikde na zadne siti zatim neprojevil ...