DNS

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Fri Apr 20 11:54:21 CEST 2007

Dan Lukes wrote:

> 	Nejednodussi je pustit tcpdump na tom interface, pres ktery se
> forwarduje, a podivat se jake jsou pokladany dotazy a jake prichazeji
> odpvoedi.

Je to nejaky obskurny bug bindu, uz som to videl s roznymi 8.x a 9.x
verziami. Jedna 8.x verzia mi oproti resolveru v RELENG_6 nahodne vracia
negativne odpovede, pricom dalsi dotaz vacsinou prejde, nepomoaha ani
nastavenie v resolv.conf. Je to reportovane, riesenie je, zda sa, v
nedohladne. Ale specificky tento microsoft.com problem som uz riesil,
problemova zona bola windowsupdate.microsoft.com.

otis

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                    |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail