Obnova fontu po resume z ACPI-S3

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Apr 20 11:31:23 CEST 2007

Kaminar wrote:
> man nastavene na uspani ACPI S3, ktere jak se zatim zda chodi dobre.
> Problem je, ze po resume z S3 se mi zmeni fonty v konzoli.
> V man acpiconf jsem se docetl, ze by se meli spoustet
> skripty /etc/rc.resume a /etc/rc.suspend, pokud jsou s +x.

> Jen jeste dodam, ze S3 bylo volane uspavacim tlacitkem notebooku,
> nikoliv pres acpiconf -s 3.

	No, a kdyz to zavolas tim druhym zpusobem, tak to funguje ? Tim poznas,
jestli je problem ve scriptech, nebo jinde.

	Ja ale myslim, ze problem je jinde - zminene dva scripty jsou
specialitou acpiconf. Dokonce ani rc.resume neni spusteno nejakym
magickym postupem nebo udalosti z jadra - to proste acpiconf spusti
rc.suspend, pak zadola uspavaci funkci a pak spusti rc.resume - no a
mezi tou uspavaci funkci a spustenim rc.resume byl cely pocitac, vcetne
prave beziciho acpiconf uspan. rc.resume se spusti po probuzeni a
acpiconf skonci svuj beh ...

	ACPI je ovladac jadra a pokdu vim, nebezi nad nim zadny user-space
daemon, ktery by s nim neustale komunikoval. A pro ovladac v jadre by
spusteni shellovskeho scriptu byla pomerne netrivialni uloha.

	Myslim, ze tvuj problem tyto scripty nevyresi. Je zrejme, ze po
probuzeni nebyl stav grafickeho systemu obnoven do stavu pred uspanim.
Ulozeni a obnoveni stavu ma na starosti ovladac prislusneho subsystemu
ve spolupraci s ACPI/AML kodem, ktery je pro tyto ucely ulozen v BIOSu.
Nereknu ti, jestli je chyba v AML kodu (pak by mozna mohl pomoci update
BIOSu) nebo v ovladaci graficke karty, ale odhaduju, ze problem je v
jednom z nich - a laborovani s rc.resume nijak nepomuze ...