Obnova fontu po resume z ACPI-S3

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Fri Apr 20 10:34:21 CEST 2007

Zdravim,

man nastavene na uspani ACPI S3, ktere jak se zatim zda chodi dobre.
Problem je, ze po resume z S3 se mi zmeni fonty v konzoli.
V man acpiconf jsem se docetl, ze by se meli spoustet
skripty /etc/rc.resume a /etc/rc.suspend, pokud jsou s +x.
Zkousel jsem do nich pridat
vidcontrol -f 8x8 iso02-8x8 -f 8x14 ...
ale bohuzel se to nijak neprojevi.
Pokud fonty nahraji rucne pomoci vidcontrol nebo vidfont,
tak to funguje bez problemu. (Snad az na to, ze
"vidfont -r" nefunguje. To by me take zajimalo proc.)
Nevite nekdo, jak vyresit tenhle problem se znovu nahratim
fontu po resume z S3?
Jen jeste dodam, ze S3 bylo volane uspavacim tlacitkem notebooku,
nikoliv pres acpiconf -s 3.

Dik
Karel