Jail - webserver [Xen]

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Apr 19 15:57:46 CEST 2007

Roman Divacky napsal/wrote, On 04/19/07 15:29:

> taky mne to se*e ale tak to proste chodi.. a mimojine diky tomu ma fbsd
> velmi pekny kod

	Takhle to sice chodi, ale takhle to jeste nedavno nechodilo. A tebou
zmineny "pekny" kod prevazne pochazi z doby, kdy to tak nechodilo, takze
tim to asi opravdu nebude (aniz bych tim tvrdil opak - ono to podle me
proste nesouvisi).

	Ale, kdyz te ale posloucham, zda se mi, ze je to vec generacni obmneny.
Treba byl opravdu cas osvedcene postupy zahodit neb se do moderni
spolecnosti a k modernimu systemu nehodi. To ja nemuzu posoudit. Jestli
ty nove funguji s novymi lidmi lepe se, jak uz jsem rekl, dozvime behem
nekolika malo let.

	Nemyslim, ze ted dokazeme vic nez spekulovat a neco mi rika, ze bychom
se stejne na zadnem spolecnem stanovisku neshodli, tak si asi muzeme
ustrit cas, kdyz tu diskusi vzdam s tim, ze si pockam a pak uvidime.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz