Jail - webserver [Xen]

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Thu Apr 19 15:29:13 CEST 2007

On Thu, Apr 19, 2007 at 12:49:16PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	No, ze spoluprace commiteru (snad vyjma port-commiteru) se zbytkem
> sveta trochu dost vazne je dojem, ktery mam tak dva-tri roky dozadu. Ale
> skutecny pocatek zhorsovani spada nekdy do doby odchodu PHK. Pred tim se
> sice taky ne vsechno stihalo, ale alespon panoval dojem, ze to neni
> dobry stav a ve skutecnosti je ukolem commiteru zpracovavat (filtrovat)
> prispevky komunity. Dneska je to jinak - abyste dosahli toho, ze nekdo

coze? dane, ty si pil! :) commiter je nekdo kdo ma pristup do cvs repa
(ve  smyslu ze tam muze commitovat) a co s tim pravem udela je na nem.
pokud se rozhodne travit zivot probiranim PR jeho vec, pokud psanim
vlastniho kodu jeho vec, pokud filosofovanim nad idealnimi zenskymy proporcemi...
no tak to o ten commit bit prijde ;)

> opravi chybu, kterou jste nasli, zanalyzovali a presne popsali jak ji
> opravit (patch) dneska vyzaduje najit nejakou obet a presvedcovat a
> prosit. Riziko, ze cas, ktery venujete FreeBSD jako projektu prijde
> totalne vnivec je pomerne velke. Pravda - nikdo vas nenutil to delat.

taky mne to se*e ale tak to proste chodi.. a mimojine diky tomu ma fbsd
velmi pekny kod

> 	SoC je pokus jak alespon castecne omezit tenhle stav - proste se vybere
> par "externich", u kterych se vzbudi dojem, ze se s nimi bude
> spolupracovat trochu vstricneji nez s ostatnimi - a pouziva se to
> zejmena u trochu rozsahlejsich zmen, ktere by za soucasneho stavu bylo
> naprosto nerealne prosadit systemem jednotlivych PR. Jenze, i SoC
> vyzaduje nakonec spolupraci commiteru - a ti na to, ze "byt commiterem"
> nejsou jen prava, ale take urcity zavazek, proste nejsou momentalne moc
> zvykli ...

to je blbost.. jakozto primy ucastnik o tom lehounce neco vim a to co rikas dane
proste neni pravda. kazdy SoC student ma prirazeneho mentora ktery funguje jako
brana do fbsd. pokud se ti dva spolu domluvi ze se to commitne, tak se to commitne
pokud se dohodnou jinak tak se to necommitne...

a "byt commiterem" znamena ze ma clovek zavazky vuci fbsd (semtam neco udelat, necommitit
ptakoviny atd.) ale zavazky vuci uzivatelum jsou ciste moralni

protlacit patch do fbsd neni uplna sranda ale ja to vidim spis positivne, zase tam
nejsou naprosto priserne pi*oviny jako v nejmenovanem linu... proste nekde jinde ;)