No terminal database found

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Apr 19 15:49:51 CEST 2007

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 04/19/07 15:14:

> Uf, diky za vycerpavajici odpoved... ale nic jsem nevykopiroval, ani
> nezamlcel, hned v mem prvnim postu je tohle:
> /rescue/vi /etc/fstab
> vi: No terminal database found

	A opravdu, je tam. No, mas v takovem pripade dve moznosti - bud' si do
"rescue" pridat i termcap (v tomto pripade staci vhodny vysek z nej) a
pred spustenim vi nastavit prislusne environmentove promenne. Nebo ho
pojmenotav .termcap a vi spouste z adresare ve kterem je.

	V nouzi by ale mohlo stacit i obycejne TERMCAP=":"
Nejspis nebudou fungovat nektere klavesy, ale pro uplne nouzove
editovani by to stacit mohlo.

> priste teda zkusim ed :)

	Hodne stesti ;-)

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz