No terminal database found

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Apr 19 15:14:28 CEST 2007

Dan Lukes wrote:

> 	Pravda je, ze se vzdy zkousi databazova forma pred textovou (takze to
> uz dal nemudu zminovat). Ale jinak je to trochu slozitejsi:
>
> 	Nejprve se zkouma environmentova promenna TERMCAP. Ta muze
>
> 1. existovat a obsahovat bud':
>
> 1.1. odkaz na soubor s absolutni cestou (zacina /)
> 1.2. primo definici
>
> nebo muze
>
> 2. neexistovat a pak zalezi na promenne TERMPATH, ktera
>
> 2.1 existuje a pak obsahuje dvojteckami oddeleny seznam absolutnich cest
> k souborum, pouzije se prvni nalezeny
>
> 2.2 neexistuje a pak zalezi na promenne HOME, ktera

> [...]

Uf, diky za vycerpavajici odpoved... ale nic jsem nevykopiroval, ani
nezamlcel, hned v mem prvnim postu je tohle:
/rescue/vi /etc/fstab
vi: No terminal database found

to znamena, ze vi je pristupne i mimo /usr, pokud / obsahuje i /rescue!
Snazil jsem se vzpomenout a najit nejaky editor, ktery funguje v rezimu,
kdy je pripojeny pouze / a ne /usr, ale nevzpomel jsem si... priste teda
zkusim ed :)

jeste jednou diky

Mirek