multitail na vzdalenem pc

Jaroslav Joska jaroslav.joska at email.cz
Tue Apr 10 18:07:23 CEST 2007

Petr Bezděk napsal(a):

> Nejak nechapu, proc se musi multitail ukoncit? To mate k dispozici jen
> jednu konzoli, ze musite multitail ukoncit, v teze konzoli se podivat na
> vzdaleny box, co se stalo a nasledne opet pusit multitail?

Promin, casto mam problemy s popsanim problemu tak, aby to pochopil
nekdo jiny. :-)
Multitail musime ukoncovat z toho duvodu, ktery se pokusim nastinit.
Kdyz spustim multitail v jednom terminalu (a to chceme mit pouze jeden
terminal!!!)

multitail boxA.log -I boxB.log

tak to znamena, ze na boxech A a B se neco deje (napr. FAN is down).
Ale napr. v prubehu dne "spadne" interface na boxuC, boxy A a B stale
vykazuji nejakou chybovost. V tomto okamziku musime multitail ukoncit,
protoze neumime bezicim multitailem zobrazit dalsi log file. Jak uz jsem
psal v dotazu, na kazdy den jeden log file na kazdy box extra. Takze
mame v crontabu start skriptu chvilku po pulnoci. Ten spusti

multitail "vsechny dostupne log fily daneho adresare" (adresare DDMMYY)

Jednoduse receno, chceme mit stale otevrene jedno okno na monitoru, ktere
bude zobrazovat veskere trapy na siti a spravce nebude nucet k manualnim
startum cehokoliv a multitail tak bude zobrazovat proste to, co bude v
aktualnim
adresari daneho dne.

> Multitail nepouzivam, ale lze mu pridat novy soubor nebo vystup z
> prikazu do noveho/existujiciho okna pomoci 'a', pripadne nejaky vystup
> odebrat pres 'd'.

Bohuzel ted v praci nejsem a skript u sebe taky nemam, ale zkusim to
pomoci prepinace 'a'.