multitail na vzdalenem pc

Petr Bezděk freebsd at ada-net.cz
Tue Apr 10 17:00:28 CEST 2007

Jaroslav Joska napsal(a):
> Ahoj vsem. Mam na vas prosbu. Sice to sem uplne tak nepatri, ale
> urcite nekdo z vas vedet bude. V praci chceme dat do provozu
> "syslog-ng server" , ktery bude odchytavat trapy ze site. Konkretne
> jde o cisco boxy. Na vsech je nastaven logging na tento jediny server,
> na kterem je taktez nainstalovan multitail. Kazdy den je jeden log file
> na kazdy box zvlaste. Az sem je to v poradku.
> Kolega sepsal skript v perlu, ktery spoustim az pri pripojeni telnetem
> na dany server. Skript bezi a napr loguje chybu na A, B a C boxech.
> [...]

Nejak nechapu, proc se musi multitail ukoncit? To mate k dispozici jen
jednu konzoli, ze musite multitail ukoncit, v teze konzoli se podivat na
vzdaleny box, co se stalo a nasledne opet pusit multitail?

Multitail nepouzivam, ale lze mu pridat novy soubor nebo vystup z
prikazu do noveho/existujiciho okna pomoci 'a', pripadne nejaky vystup
odebrat pres 'd'.

Mozna jsem ale nepochopil, o co se snazite.
--
Mgr. Petr Bezděk
email: pbezdek at ada-net.cz
web: www.ada-net.cz