Sun Fire X2100 Server

MeX mex at active.sk
Thu Apr 5 12:08:07 CEST 2007

On Štv, Apríl 5, 2007 11:11, Juraj Lutter wrote:
> Nuz, nejde to ani pod Solarisom. V momente, ked urobim
>
> # ifconfig bge1 plumb
>
> prestane eLOM odpovedat, kedze cez sietovu kartu zacne ficat "normalny"
> traffic. Bohuzial, do tejto masiny sa neda vopchat ALOM, resp. RSC
> karta, ktora by tento "nedostatok" odstranila. RSC ma na sebe ethernet,
> seriovy port a telefonny port s modemom, cize sa da na nu pristupovat
> nezavislo od host systemu a daju sa s tym robit onakvejsie psie kusy :-)

Tak to je pre mna naozaj sklamanie. Ratam som s tym, ze aspon v Solarise
to bude nejak funkcne vyriesene. Nerozumiem, preco nezavesili eLOM na
jednu tu nVidiu ale na dvojportovy Broadcom. Pretoze takto su v podstate
len dve moznosti: bude mas 4 porty (2x Broadcom + 2x NVidia) alebo 2 porty
(nVidia) + 1x eLOM (na tom Broadcome). Pricom driver na tu nVidia NIC je v
7-CURRENT ale je pouzitelny (testoval som) aj pre 6.2-RELEASE a
6.2-STABLE. Kazdopadne by som radsej pouzil Broadcom ako nVidiu.

http://www.se.hiroshima-u.ac.jp/~shigeaki/software/freebsd-nfe.html

MeX