Sun Fire X2100 Server

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu Apr 5 11:11:15 CEST 2007

MeX wrote:
> Ok - tak LOM, vieme o co ide. Kazdopadne sa to sprava tak ako pisem. Ak by

Jedno to celkom nie je, ale o to teraz nejde :-)))

> niekto vedel ako to vyriesit a postne nejaky hint budem mu povdacny.

Nuz, nejde to ani pod Solarisom. V momente, ked urobim

# ifconfig bge1 plumb

prestane eLOM odpovedat, kedze cez sietovu kartu zacne ficat "normalny"
traffic. Bohuzial, do tejto masiny sa neda vopchat ALOM, resp. RSC
karta, ktora by tento "nedostatok" odstranila. RSC ma na sebe ethernet,
seriovy port a telefonny port s modemom, cize sa da na nu pristupovat
nezavislo od host systemu a daju sa s tym robit onakvejsie psie kusy :-)

j.

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                    |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail