Jak zacit s IPsec,GRE,ESP...

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 2 23:57:44 CEST 2007

Milan Cizek napsal/wrote, On 04/02/07 22:50:

> Ahoj, na jedne strane spoje je NAT, tak bych si tipl, ze ten IPsec bude v
> GRE?

	No, to nevim. Mam obavu, ze ne.

> Cetl jsem ze IPsec pres NATneprojde, protoze pakety se modifikuji a pak
> mu nesedi kontrolni soucet.

	V zasade. A protoze NAT je horsi nez ptaci chripka a dostane se i tam,
kde je opravdu nezadouci, vymyslely chytre hlavy, ze IPSEC se bude
tunelovat v UDP.

	To ale na FreeBSD podporovane, pokud vim, neni.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz