nastaveni apache

Martin Sykora martin.sykora at vizus.cz
Wed Mar 28 14:08:09 CEST 2007

> nainstalil jsem bsd na jednu slupku ,co se mi tu vali,hodil tam
> apache,php a php extensions(ja vim,ze tam bejt nemusi) a tam se zda ,ze
> to chodi jak ma a jak si predstavuju.
> takze asi bude opravdu lepsi smazat php. Nejdriv ale asi porovnam
> konfiguraky abych mel pouceni do budoucna(pokud teda neco zjistim)

Nesledoval jsem diskuzi od zacatku, ale z jednoho vypisu tady vyplyva,
ze se jedna o pomerne dost stare PHP.

 > /usr/local/lib/php/20041030/

takze doporucuji oddistalovat a pred novou instalaci udelat update
portu. Mam zkusenosti s upgradama a downgradama PHP a vim, ze je vzdy
potreba to srovnat na urcitou uroven - zejmena jednotlive balicky z
extensions na to mohou byt haklive.

Martin

--
Martin Sykora