nastaveni apache

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Mar 27 14:14:20 CEST 2007

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 03/27/07 13:28:

> problem jsem popsal v nizsim threadu,prilozil jsem i link na
> phpinfo.Bohuzel netusim ,jakou informaci bych vam mel poskytnout pro

	"Nefunguje" je obvykle zkracene oznaceni pro "vysledek akce,
neodpovidal tomu, co jsem cekal".

	Takze rozumnou doplnujici informaci je - "udelal jsem to a to a vylezlo
na me to a to, coz se tim a tim lisi od toho, co bych cekal, coz bylo to
a to". "Co jsem cekal" neni treba uvadet, pokud je to z kontextu zrejme.

	Coz je obecne pravidlo, to se netyka jen konkretne tohoto problemu.

	U WWW stranky je prinosnejsi jeji zdrojak, nez kopie renderovaneho
vysledku, pokud se dotaz netyka samotneho renderingu, coz neni tento pripad.

	Neuskodi se podivat i do access a zejmena error logu a pokdu se tam v
souvislosti s akci neco objevi, tak to take poskytnout. Pouzite
nastaveni uz zname, takze to uz znovu potreba neni.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz