nastaveni apache

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Mar 28 12:31:43 CEST 2007

> 	A mozna, preci jen, bych zacal "ucesanim" instalace - coz se mozna
> nejlepe dosahne smazanim vsech PHP-related baliku a kompletni novou
> instalaci techto. Opravdu se tezko clovek zbavuje divneho pocitu z tech
> neobvyklych varovani "no jo, je to divna instalace - co dalsiho je tam
> blbe ?"
>
> 						Dan

nainstalil jsem bsd na jednu slupku ,co se mi tu vali,hodil tam
apache,php a php extensions(ja vim,ze tam bejt nemusi) a tam se zda ,ze
to chodi jak ma a jak si predstavuju.
takze asi bude opravdu lepsi smazat php. Nejdriv ale asi porovnam
konfiguraky abych mel pouceni do budoucna(pokud teda neco zjistim)

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz