Make don't know how to make

Martin Sykora martin.sykora at vizus.cz
Tue Mar 27 11:23:21 CEST 2007

Zdravim vsechny a prosim o radu.

Mam FreeBSD 6.1-RELEASE, jadro si umim prelozit starym systemem. "Novy"
system pres make buildkernel z /usr/src mi nefunguje. Nefunguje mi ani
make world, ktery potrebuji kvuli jailu. Konkretne to hlasi toto:
"make: don't know how to make world. Stop".
Soubor /etc/make.conf je prazdny, resp. je v nem jen zaznam od Perlu.

Evidentne mi v systemu neco chybi, ale tapu v tom, kterym smerem hledat.
Pri Googlovani jsem neuspel, ani rady na podobny dotaz v teto konfere mi
nepomohly. Prosim o nasmerovani...

Diky
Martin

--