nefunkcni kolecko mysi - Vyreseno

Hledač Petr.Strajt at seznam.cz
Sat Mar 24 16:56:16 CET 2007

Dobry den,

pred casem jsem zde pokládal dotaz stran rozpohybovani kolecka mysi. Reseni celeho problemu se jak jinak nachazelo mezi zidli a klavesnici.

Kdyz jsem se pokousel nastavit grafické rozhraní pomocí prikazu # Xorg -configure, který je uvedeny v Handbooku, tak mi to spadlo s chybovou hláškou: "Input not supported" nenapadlo mne nic jiného, než takto vymazat tento konfiguracni soubor a pokusit se ho vytvorit pomoci jineho nastroje.

Zkusil jsem to pomoci xorgconfig. Tento nástroj sice vytvořil funkcni konfiguracni soubor, ale nejelo zminene kolecko mysi. Dlohuho mi trvalo najit pricinu.

Az po druhe reinstalaci mne napadlo si "nefunkcni" konfiguracni soubor zazalohovat a porovnat jej s tím, který vytvořil xorgconfig. Rozdíl byl v tom, že soubor generovaný Xorg -configure identifikoval mys jako psm0, coz bylo v poradku, kdezto soubor vygenerovany nastrojem xorgconfig urcil mys jako psm1 a proto to nejelo.

Pokud jde o problém s "Input not support" tak stacilo krom obnovovací frekvence doplnit funkcní rozlisení obrazovky.

Takze upravená cast souboru vypadala takhle:

DefaultDepth 24
SubSection "Display"
    Viewport  0 0
    Depth     24
    Modes     "1680x1050"
EndSubSection
EndSection

V původně vytvořeném konfiguráku není žádné rozlišení, proto to padá s touto hláskou.

Snad tento prispevek nekomu pomuze. S pozdravem

Petr Strajt