Re: vlastní sms brána

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Mon Mar 26 09:07:49 CEST 2007

----- Original Message -----
> Praveze nemyslim, ze ten soft umel zvlastnosti Siemensu - jen ten soft,
> a Siemensacke moduly, umely standardni, k praci se SMS urcene, metody a
> prikazy - takze jsem jednak chtel upozornit, ze onen tebou zmineny tool
> by mohl chodit i s jinymi moduly (nejspis bude chodit s kazdym modulem
> respektujicim prislusne GSM standardy), jednak jsem chtel pri te
> prilezitosti upozornit na mozny dalsi program schopny za urcitych
> okolnosti odesilat z FreeBSD SMS - a to obycejny shell ...

Priznam se, ze jsem moc nesledoval tuhle diskuzi, bo jsem se poflakoval po
horach.

Ale pokud to nekoho zajima, tak jsem si onehda napsal takove udelatko, ktere
z telefonu stahuje SMSky a posila mi je mailem, taky sleduje, jestli telefon
nezvoni a pokud ano, tak mi do mailu posle cislo volajiciho.
Mam udelane i funkce pro odeslani sms, ale moc jsem nedodelal serverove
funkce odkud se vezme zdrojovej text. Zatim to jednou za hodinu proscanuje
adresar a pokud v nem je soubor, tak to jeho prvnich 160 znaku odesle.

Pokud to nekdo chcete, je to par radek v perlu - klidne to poslu