vlastní sms brána

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Mar 25 18:27:34 CEST 2007

Jan Pechanec napsal/wrote, On 03/25/07 17:25:

> 	ja jsem spis jen upozornoval na dalsi soft, ktery umi zvlastnosti
> Siemensu.

	Praveze nemyslim, ze ten soft umel zvlastnosti Siemensu - jen ten soft,
a Siemensacke moduly, umely standardni, k praci se SMS urcene, metody a
prikazy - takze jsem jednak chtel upozornit, ze onen tebou zmineny tool
by mohl chodit i s jinymi moduly (nejspis bude chodit s kazdym modulem
respektujicim prislusne GSM standardy), jednak jsem chtel pri te
prilezitosti upozornit na mozny dalsi program schopny za urcitych
okolnosti odesilat z FreeBSD SMS - a to obycejny shell ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz